I sista sekund.....

Japp, som vanligt så är man ute i sista sekund....
Kom på att jag kanske skulle ta o överraska Maja med
en paketkalender...det var visst idag det var 1 dec o man skulle börja
öppna kalendern...

Tog en snabb tur in till stan och fixade lite småprylar att slå in.
Alexandra följde med, tack för det!!

Vi fick ihop paket så det nästan räckte...blir att fylla på någon till..
La alla små paket i en fin present julpåse, eftersom jag som sagt inte
är så pysslig av mej så fick det duga.
Maja blev iallafall jätteglad när hon kom hem från skolan och fick
sin "kalenderpåse".

Alexandra kom på oxå att Maja inte hade nån TV-kalender så vi fixade en sån oxå.

Så idag har vi gjort Maja så glad o nöjd.!!

Annars på programmet idag har varit att RÖJA i tvättstugan.
Det är tur att man har en duktig dotter som vill hjälpa sin mamma med den
urtrissta uppgiften.
Hade Alexandra inte hjälpt mej så skulle den aldrig bli städad.....
Tusen tack till min älskade dotter!!!!!
Inte riktigt klara, så vi fortsätter med det i morgon.

Har börjat packa min väska inför Spanientrippen på fredag oxå...allt under kontroll.
Tänkte plocka med mej lite kläder att lämna där så  man kan åka med handbagage
bara nästa gång.

Nu lite halvsova i Tv soffan innan sängen väntar.

Tjingeling och sov så gott!!!




Kommentarer
Postat av: Em

Spanien.. Åh, vad skönt det låter! Hoppas du får det underbart där och att du får en underbar dag i dag.

God morgon! :D

2009-12-02 @ 06:00:19
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: fia

måste erkänna att jag blir avis på dig å din Spanienresa...=( hoppas du knäpper lite kort som du delar med dig av å sprider lite värme genom.!! kram på dig!!

2009-12-02 @ 10:34:13
URL: http://mittlivfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0