röjning

Oj, oj, vad jag o Richard varit duktiga idag!!
Vi har ÄNTLIGEN RÖJT i klädkammaren nere i hallen..
Gissa om vi hade samlat på oss massvis med skräp,
gamla skor o kläder som vi inte använt på typ flera år...
Släpvagnen blev full med saker som ska få åka till tippen och
flera säckar med kläder väntar på att få komma till röda korset eller pärlan.

Har hängt in kläderna från hallen och Richard har nu ställt in våra skor.
Jag hann inte vara med o göra klart, fick lov att dra till jobbet.

Nu går det snart att fixa nere, skönt. Vi ska lägga klinkers o måla om.
"Bara"  två byråer som ska gås igenom...blir väl en hel del att kasta där med.

Jag är nu på jobbet, lugnt, vi gör typ ingenting...

Längtar hem som bara den,,,är såå nyfiken på att få se
 vår thaimadrass som vi beställt,  den har kommit o Richard har hämtat den.

En thaikudde som man kan fälla ut till en liggmadrass. Helt underbar att ligga på.
Då är det bara solen, stranden o paraplydrinken som saknas.....

"SAKNAR Thailand"

Jag får väl nöja mej med att ligga på vår nya kudde, tända rökelse , spela thaimusik
o drömma mej bort......bort till solen o värmen.







Kommentarer
Postat av: Malin

Du är oxå duktig. Vi är så bra så vi borde fira,eller hur. HAHAHA

2009-02-10 @ 22:20:35
Postat av: Lea

Hej

Jag har försökt få tag i en thaimadrass, vart beställer man dom ?

2011-01-18 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0