Rörigt....

Ja, här är rörigt värre.....
I går kom mannen som ska hjälpa oss med golvet nere för att kolla golvet.
Han knackade bort lite golv o kommer i morgon bitti för att göra resten.

Jag försöker nu samtidigt RÖJA i tvättstugan....FYYYY vad kläder man har..
( o ändå inget att ha på sig...konstigt?!!!)
 Tror jag slänger allt i säckar o hiver iväg...

Jaja, det ska bli skönt o fint när det blir klart.
Vi har valt mörkgrått klinkers o ska sedan måla vita väggar.
Kommer bli en aningens skillnad mot vad det är nu.

Nu ska jag fortsätta med tvätten innan jag ska stressa iväg ( i vanlig ordning)
Ska hämta maja kl 13, sedan på utvsamtal med Basse kl 14 o sedan
börjar jag jobba 15,30...
Detta är en lång jobbhelg. Som tur är så har jag tagit bort min lördag
för att i stället vara på ICA. Blir alltså ingen sen kväll i morgon, skönt.
Jag o Maja ska bänka oss framför TVn i morgon för att följa schlagern...

I går var vi på Öppet hus på Enbacka skolan. Det var en glad o stolt Maja som visade oss runt.
Oj, vad duktiga barnen är, dom har gjort så mycket fint.
Tidningen var där o fotade, så vem vet, Maja kanske hamnar i tidningen...

Hasta La vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0