SOL

Ute skiner solen på klarblå himmel, snön gnistrar så vitt o fint.
Som gjort för en härlig helg i skidbacken, och vad gör jag......
...JOBBAR!!!!!....SUCK..

Sitter här o tittar ut o längtar ut i det vackra vädret.

Daisy har varit med mej här på jobbet för att slippa
vara hemma i röran med golvläggning.
Men nu har jag kört henne till Alex för hon ville ha henne, dom
skulle gå ut på en skön promenad.

Ska bli spännande att komma hem o se hur långt golvet kommit.
Hoppas verkligen att det blir fint o att vi blir nöjda men det tror jag nog.
Skönt att bli av med det gamla mönstrade 70 tals golvet!!

Nu ska jag koka mej en kopp te o tröstäta en bit choklad.

Njut av solen , frid o lycka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0