Dalecarlia....och regn

 Nu har Dalecarlia cup startat
     och det är fotboll hela veckan lång.....

 ( bild från nätet...google..)
Hoppas verkligen vädret blir bättre! I dag har det regnat och regnat...kallt o grått, Brrrr.
Vill ha tillbaks sol och värme. Blir så trött av detta väder.
Trött i både kropp o själ...när solen o värmen kommer så blir allt så mycket lättare.
Är ni oxå känslig för vädret?
Såna här gråa, trissta dagar så får jag inte lust med nåt.. Har hur mycket som helst att göra
men ingen lust alls..
2 dagars ledighet och då är det massvis man BORDE göra.
Men det där ordet "BORDE" har jag ju bestämt mej för att strunta i och tänker faktiskt hålla det löftet.
Tänker göra det som jag mår bra av och försöka strunta i alla måsten
Fast när det blir för rörigt hemma så mår man ju inte bra av det heller....
Får försöka göra ett snabbryck i morgon.....kanske, om jag har lust.


Minns att någon sagt till mig
Så gå dit hjärtat följer dig
Sätt din tro till gudarna
Som styr vad som händer
En dag i sänder

Nä, nu börjar det verkligen bli sängdax...man blir lätt sittandes hör allt för länge..
Trött är jag men ändå svårt att somna.
Hoppas verkligen att vädret är bättre i morgon! Ingen lust att gå på sportfältet
och vara kall o blöt hela dan.

Må solens strålar åter värma våra frusna själar.
Om jag riktigt önskar och  vill så kanske solen kikar fram
                                         igen.
                                        Snälla sol, jag ber dej; KOM TILLBAKA!!!

" Njut av livet , det går inte i repris..."

 

Kommentarer
Postat av: malin

nääe,inte bättre väder här! I dag vill man bara sitta och läsa. Kanske tända en brasa.



Funderar på Tibetansk spaniel. Vi har kontaker med folk som föder upp den rasen, så kanske man kan få lite hjälp där.



embrace your self with light



Kram Ma

2009-07-07 @ 09:45:43
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0