Regn, regn, regn........SUCK

Oj då, det hara visst regnat en hel del i Borlänge
medans jag var på jobbet.....Översvämningar lite här och där.....

   
                       Bilderna är lånade från www.dt.se  





Och jag har hört att det ska komma ännu mer i morgon....
Hoppas verkligen att det inte stämmer!

Nä, nu vill vi ha sommaren tillbaka!!! Jag KRÄVER sol o värme, så det så!!

Idag har Maja spelat sina sista matcher för den här gången på Dalecarlia.
Första matchen i morse så såg vi tom lite blå himmel.....
Tjejerna har varit så otroligt duktiga. Det är så skoj att titta på dem. Det lyser
om dem av glädje och spel lycka.
Som maja sa i kväll:
"Det spelar ingen roll om man är bra eller dålig, huvudsaken är att man har roligt."
Klokt sagt, jag håller med!



Alla jagar bollen.......men laget har blivit jätteduktiga på att passa varandra.



Full frart framåt....koncentrerad.





En nöjd Maja sa i kväll när hon lagt sig:
"Skönt, nu kan jag koppla av..."

Det blir ganska intensiva dagar, så det blir nog kanske lite tröttsamt, fastän det är jätteskoj.

Ja, nu ska jag oxå gå o koppla av...
Trött har jag varit hela dan och huvudvärk så nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen.
I morgon bitti ska jag sova tills jag vaknar av mej själv, utan att sätta klocka på rigning.
Skönt!!!!
Jobbar em/kväll i morgon med.

Innan jag går och lägger mig så bjuder jag på en härlig Nordman låt först...
Kanske kan den locka fram solen......










"Och änglarna små breda vingarna ut, kring barnet de står tills dess natten är slut..."

                                                              

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja mera sol & definitivt mindre vatten !!!

2009-07-09 @ 07:54:10
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: messan

Ja, fyy vilket väder vi har! Vill ha sol och värme och sommar igen.



Jag misstänker att hade han fått höra alla dessa vackra och underbara ord när han levt så hade han levt än.Jag håller med dig vi är så dåliga på att berömma men så fort någon går bort så hyllas man.

Ha en bra dag trots det dumma regnet!

Kramar

2009-07-09 @ 09:55:44
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0