Snäll......

Eftersom jag är en sån snäll mamma så blev det både
äventyrsbad och shopping på Lager 157......
(Fast det fanns inget att shoppa.... Tur för plånboken!!!)

Min kära syster och Melinda var med på badet. Skoj!!
Vi träffs alldeles för sällan.
Vi hade det skönt i bubbelbadet när tjejerna badade i den större
vågbassängen och klättrade klätervägg..

Sitter nu och väntar på att åka in till stan för att hämta Basse som
kommer med tåget från Rättvik.

Ja, se så snäll jag är idag.....fast helst så skulle jag vilja krypa ner i
sängen o dra täcket över mej!
( men vad gör man inte för sina barn...!?!)

Maja har lagt sig. Kusin Cristian sover här i natt och det är faktiskt tyst från
hennes rum, kanske har de somnat.....




                  En ängel bor i ditt inre.
                  Ingen kan se den!
                  Ingen vet om den!
                 Men den finns i ditt hjärta.
                 Den ger dej tröst och stöd.
                Finns när tårar rinner.
                Finns även där när glädjen strålar!
               Dess vingar må dej kittla:
               Tills du skrattar av glädje!
               Tills dagen tar slut!
               Men fortfarande finns den
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt dikt.



Hoppas er dag blir bra!



Kram Ma

2009-07-29 @ 09:05:52
Postat av: Anki

Vilken fin dikt!Kikar in och säger hej!

2009-07-30 @ 18:11:44
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0