MYSFREDAG

Då var denna fredag på väg mot sitt slut.....
Efter jobbet var det utv samtal med Maja i skolan och det  är alltid lika kul.
Så roligt att Maja får vara med och berätta om hur det går i skolan och en fröken som
verkligen pratar direkt till Maja och ställer bra frågor och berättar om hur det går.
Skolan är skoj tycker Maja och allt fungerar så bra.
Det vara bara glada miner på gubbarna som hon fått måla munnar på för att
visa vad hon tycker om olika saker.

Sedan åkte vi hem till Carina (min kära svägerska) för att träffas o få lite gott fika i oss.
Hon är en expert på bakning!!!!! (Anneli med, min brorsdotter!!!)
Det är alldeles för sällan vi ses men det blir desto trevligare när vi gör det.
Tack Carina för att du är den du är!!! Tack för att du finns! Som Lena sa, du är en ängel.
Lena, förresten om du ser detta KÄMPA PÅ!!!
Med kärlek i sitt hjärta klarar man allt. Och ditt hjärta är överfullt med kärlek!
 Jag tänker på dej, det ska du veta! KRAM!!




Handling och sedan hem o grillade. (eller,,,Richard skötte grillningen...)
Majs är ett obligatoriskt tillbehör när vi gillar....
 Så gott!!!!!

Kvällen har sedan tillbringats med mys i TV soffan.
Talang och sedan Carina Berg.... o lite godis...




Ett gott glas Cider blev det oxå , med frysta hallon i...MUMS!
Det är inte ofta jag bjuder på en bild av mig själv, men här kommer en...Håll till godo!

Hoppas morgondagens väder blir lite mindre blåsigt än idag. ( Jag har gjort en efterbeställning)
I morgon måste jag ut på promenad, funderar på att bege mig till skidbacken...
men lovar inget. Kameran får i såna fall följa med, kanske hittar vi lite snö...

Nu ska Daisy ut o kvälls kissa, sedan åker kudden in i micron på värmning och jag
tänker krypa ner under täcket. Vi kanske möts i drömmarnas värld...
Undrar vart resan går i natt?!?

I morgon får man sova tills man vaknar av sej själv så skönt att slippa ställa klockan
på ringning.

Natti natti, vi träffs i morgon. Jag kikar in till er i morgon o lämnar en vink om att jag varit där.

"Vänlighet och kärlek är smittsammare än någon sjukdom"

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, dottern var såå arg för det inte blev majskolvar på grillen. Det får vi ta igen imorgon.

Här blev det rosevin. Maken öppnade en flaska rött men han somnade innan hann dricka nåt. Hahaah

Suss gott!

2009-05-15 @ 22:56:22
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: carola

åh cider:)

Har hållt mig från alkohol länge nu..en kall öl,mums..



Majs måste jag också ha, men jag tar majskorn i folie med margarin, salt och peppar..gott..

Hoppas ni får en härlig helg..

Ska försöka sussa nu

2009-05-15 @ 23:54:20
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sussi

Din kväll med grillning och alkoholhaltig dryck tar jag i morgon istället.. Längtar jättemycket till dess.



Ja, det ska blir riktigt skönt att sova tills man vaknar. Ingen klocks ställs här heller..



Sov så gott

Kramisar

2009-05-15 @ 23:56:40
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Det var kul att äntligen kunna ses. Jag ängel-nja det vet jag inte men stort tack för orden dom värmer gott. Hoppas du får en riktigt bra helg med sol och vila kram

2009-05-16 @ 06:58:07
Postat av: Bjorne

Det så sant det sista i ditt inlägg och gott med grillade majskolvar,vi hade jättekul igår och lagomt med alkohol blev det så strax är det att jobba igen,ha en bra lördag o kram.

2009-05-16 @ 08:20:36
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Lena E

TACK Marie!! Fina ord som gick rakt in i mitt hjärta. Du är väl för go du! Kraaam <3

2009-05-16 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0