Trött....

Sitter en stund framför  datorn med en kopp te och en god
 Smoothie, gjord på yoghurt, bär och Proviva.

Kanske kan jag bli lite piggare...
Är så trött idag, känns som all energi är som bortblåst.
Är det det tråkigt, gråa vädret tro? Eller är det bara tanken på
att jag inte vill ha mina arbetstider som drar ner mej??
Det känns verkligen pest....men eftersom jag börjar mitt vik i Falun 1 juni så är
det ju bara att kämpa på de här veckorna.. Inte långt kvar.

Daisy är oxå trött idag. Hon kurade ner sig i sin "koja.

Jag tror hon ska få följa med mig till jobbet idag.

I morrn LEDIG, så skönt. Då ska jag åka med Maja till frissan när hon slutat skolan.
Det var längesedan hon borde klippa sig.....Så nu gör vi slag i saken.

Nehej, nu måste jag dra...vare sig jag vill eller inte....
Jag tror jag behöver lite pep-talk idag... hjälp mej hitta motivation och energi!!

Förresten, gårdagen gjordes det som skulle göras: SOPTIPPEN, jäklarns vad vi sprang o sorterade...

 Så nu är det bara resten kvar.......rensning blir man nog aldrig klar med..
Blommor hittade jag inga fina, får ta en sväng till Fridhems  växthus när jag hämtar Maja
i morgon. Där brukar jag alltid köpa mina blommor för de är så fina där.

Oj då, nu MÅSTE jag dra.
 Kram på er alla!!!







 


Kommentarer
Postat av: Malin

Kikar in och önskar dig en fin dag! Hoppas solen skiner på dig, det gör det INTE på mig idag! Kramiz M

2009-05-05 @ 10:21:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0