ny dag igen....

     Bild    www.kreativinsikt.se      
                                                     

    
            
God morgon kära vänner!
Ute är grått, regn och trisst men jag tänker strunta i det!!!
Mitt hjärta ska jag fylla med sol idag, lungorna ska få härlig frisk luft och
själen ska få harmoni.
Jag är ledig och tänker njuta av dagen.

Var så trött när klockan ringde  hade gjort vad som helst (nästan) för att få ligga kvar..
Det är tur att Maja inte krånglar på morgonen, hon går snällt upp o fixar sig, det
går snabbt och bra. Frukost o sedan ner till bussen. Jag följer alltid med henne ner. Daisy får
sin först morgonrunda.

Nu sitter jag här en snabbis, väntar på att Maria ska komma om ett tag.
Vi ska ut och promenera med hundarna. Nu var det så längesedan....saknar våra
morgonpromenader.
Hemmet ljuder av tysthet,,,,lugn och ro. Den här stunden på dagen, alldeles för sig
själv med en kopp te är så skön.

"Morgonstund har guld i mun,",,brukar man inte säga så!?!

Bild kreativinsikt


 




Kommentarer
Postat av: sara

God morgon...

Här hemma vaknade vi vid fem av ett hemskt åskväder, det höll i sig ett bra tag. Men nu när jag var ute på HUbbes morgonrunda. Så började solen kika fram och det var härlig frisk luft. Underbart :)

Hoppas du och vännen får en skön promenad tillsammans. Kul med sällskap

Kram

2009-05-20 @ 08:04:26
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: malin

Så rätt du har! Och hur lätt det är att glömma jsut det och ta allt de för givet.



Kramar Ma

2009-05-20 @ 12:04:14
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: marma

Ha det riktigt skönt denna dag!

Kram/marma

2009-05-20 @ 12:54:27
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0