Fredag kväll.....

Ja, nu är snart denna fredag slut...Fredag som kännts som en lördag..
Det är väl det somn är det härliga med att vara ledig fredag före ledig helg...Känns
somom  helgen har 2 lördagar och det är ju inte helt fel.

Denna lördag,,,förlåt FREDAG..har varit skön.
Städat lite, klippt pappa som kom på besök, fikade kladdkaka som
maja bakat, hundpromenad.
Tog oss en sväng in till stan o spelade bowling.
Gick ju jättebra....hihihi, höll på att slänga klotet på folket som var
vid banan brevid.
Jag tappade såklart klotet när jag skulle slänga iväg det( precis när jag häll armen bakåt.)
Get studsade iväg med en smäll.
Men vem var det som fick ner alla käglorna, STRIKE, 2 gånger om inte JAG.
Duktigt, va!!!

                      



    Läckra färger på kloten.....

 "Huvudsaken är att man har skoj!" sa. Maja
 när det inte gick så bra för mej. Hon är allt klok hon.
Det är ju det som är det viktiga, att ha SKOJ!!! Inte att vinna.

Kvällen har sedan tillbringats i TV soffan. Ätit lite smått o gott.
 Druckit ett par cider..
Nu ska jag gå o kolla vem som åker ur IDOL.

(Jag tror tyvär Erika....)

Hoppas få sova gott i natt och vakna upp till sol o blå himmel i morgon.

Nu står en tjatig man bakom mej o vill ha datorn....
tjingeling



Kommentarer
Postat av: Gun

Kul att bowla. För er alltså, jag tycker det är tråkigt;) Sov så gott Marie:)

2009-10-30 @ 22:37:25
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Carina

Låter som du hade en härlig fredag. Hoppas ni får en bra helg kram

2009-10-31 @ 06:19:34
Postat av: Egoinas mamma

Verkar som en perfekt fredag kväll och nu skall vi alla ha en perfekt lördag. :D



God morgon!

2009-10-31 @ 08:12:46
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Sv: Bra att du lär sonen, jag har också dragit med min ena son till tvättstugan.

Godmorgon! Ha en fin dag du också:)

2009-10-31 @ 10:20:56
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0