Godmorgon.....onsdag

Godmorgon onsdag...en ny dag.
För visst är det onsdag? Jag blir alldeles dagvild....
Solen skiner äntligen ute. Lite ljus i denna trissta mörka höst.

Ska slänga i oss lite frukost o sedan ut o ta en skön promenad och
ladda med frisk luft innan jag drar till jobbet.

                        

"Din uppgift är att upptäcka din värld
och sen ge dig hän åt den med hela ditt hjärta!!!

Du själv, lika mycket som alla andra i hela universum,
förtjänar din kärlek och tillgivenhet!!!"

 
kloka ord fån Buddha

Ha en toppen dag.
Lev,
Andas,
Njut!!!

Kommentarer
Postat av: Gun

Tack för de kloka orden. Jag ska njuta hela vägen till tandläkaren och ännu mera på väg därifrån. Skojar inte, jag älskar numera tandläkaren:) Kram

2009-10-28 @ 10:25:20
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0