Fredag......

Snöar fortfarande....
Ska ut o borsta av bilen o slingra mej iväg till en ny dags jobb.
Sedan ledig helg- underbart!!
I morgon blir det nog lite skidåkning och tanka ny energi.

Jag begär  inte så mycket  MEN BLÅ himmel vill jag iallafall ha!
Blå himmel ger mej energi.

"Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå,
Men det kan va' svårt att tro när man inte ser den.
Och det sägs att efter regnet kommer Solen fram igen,
men det hjälper sällan dom som har bli'tt våta."

                         Ha en skön dag!!!

                      

                  


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron vännen, är fortfarande hemma å myser, dock med en elak förkylning :-/ Har skickat ut mannen att skotta, för även här snöar det. Seedan blir det film. Önskar dig en fin helg, själv hoppas jag på en riktigt minnesvärd helg ;-) KRAM

2010-02-19 @ 08:23:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack, tack detsamma :-)) Ja här håller vi också bokstavligen på att snöa in, håller med dig - blir tokig snart!



STOR KRAM!

2010-02-19 @ 09:15:22
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Låter så härligt med skidåkning.

När man kan göra det så kan man verkligen njuta av vintern.

Jag åkte själv mycket skidor förr och det var så underbart.

Ja, hoppas solen kommer fram snart igen och vi får den fina blå himlen.

och ja, ovan molnen är himlen alltid blå...

Kram

2010-02-20 @ 00:02:37
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0