Lördag...vänskap

Snö, snö, snö.....
Blev ingen skidbacke idag, för ruggit, kallt och blåsigt.

En tur in till stan och spelade bowling med mina flickor istället.
Jag kom såklart sist......men trevligt hade vi. Idag tappade jag
iallafall inte klotet som sist...

God mat till kvällen, plankstek.

Melodifestival på TV. Pyamasbrallor och ett glas vitt vin.
En lugn och skön kväll.


Skickar alla mina tankar och massor med kraft till min goaste vän.

Ibland blir livet inte som man tänkt sej...
Men man klarar allt  fastän man kanske inte alltid tror det.

Jag finns här alltid för dej, dag som natt!!

Jag skulle vilja ge dig vingar,
så att du kunde flyga med vindarna.
Jag skulle vilja ge dig havet,
så att du kunde rida med vågorna.
Jag skulle vilja ge dig himmeln,
så att du kunde sjunga med änglarna.
Jag skulle vilja ge dig solen,
så att du kunde bo granne med stjärnorna.
Jag skulle vilja ge dig hela världen.
Men allt det där har du redan
så jag kan bara ge dig
det vackraste jag äger.  

Min kärlek till dig,Goaste vän!!

                                                                     (dikt: OKÄND)




Kommentarer
Postat av: carola

vilken underbar dikt..

Din vän är lyckligt skattad som har en vän som dig.



Funderar på bowling nästa helg vi med, maken och jag.

Har bara bowlat 1 gång i livet jag.

stor kram

2010-02-20 @ 22:49:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Em

En mycket vacker dikt! Ha en underbar söndag!

2010-02-21 @ 10:11:10
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Vilken fin dikt till din vän.

Kram

2010-02-21 @ 10:49:21
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Christina

Låter som en härlig kväll. En så underbar dikt.

2010-02-21 @ 11:03:41
Postat av: Ama de casa

Din vän har tur som har dig! En underbar dikt!



Plankstek... Mmmm vad gott :-)

2010-02-21 @ 12:06:23
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej kära Marie!

Tack för Dina fina rader hos mig än en gång! Och visst är det så att man omvärderar det mesta när man är med om vissa saker, i mitt fall då en mc-olycka där jag sånär miste livet. Men jag valde att kämpa - som den envisa oxe jag är :-), och det har jag fortsatt med!

Tusen tack för Ditt beröm av mina bilder, det blev jag extra glad för!!! :-)

Kan bara hålla med alla föregående "talare" - vilken jättefin dikt!

Ha en härlig söndag!

Många kramar,

Anna

2010-02-21 @ 12:38:48
URL: http://annalandinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0