FB......

I går inaktiverade jag mitt FB konto......kände att det fick räcka nu.
Fastnar tyvär för mycket och för länge på den sidan och tycker att det får
räcka nu. Mina vänner får följa mej i det riktiga livet istället och här på bloggen.

Igår bytte jag oxå äntligen gardiner i köket....."julgardinerna" har setat uppe ända tills nu.
Har inte haft ork o lust innan men nu är det äntligen gjort och det blev ljust och fint.

I morse vaknade jag med huvudvärk igen, som inte riktigt vill ge sig. Gick upp o tog
ett par piller, la mej sen på spik kudden som brukar lindra lite. Är nu bättre men värken har inte
försvunnit helt...känner mej mosig.

                                 

Sonen är nu äntligen hemma igen för att ha påsklov. Så skönt att få krama om honom och
ha honom hemma. Nu är det sedan bara en månad till som han ska vara borta innan han tar
studenten och kommer hem igen.
Jag vill helst ha familjen nära omkring mej!

Nu tror jag solen börjar tränga sig fram, hoppas på en varm, skön dag.
Vi ska nog ta oss in mot staden och vårmarknaden som pågår där. Strosa runt lite bland folk.
Inga "måsten" denna helg heller, dom struntar vi i tills nån annan gång....
Så skönt att bara vara, leva i nuet.

Längtar nu tills den härliga grönskan kommer.



"Själva längtan är beviset på att det vi lägtar efter finns."





Kommentarer
Postat av: Svorskan

Längtan är bra och sunt, förväntningar är däremot inte lika bra. Åtminstone inte om man inte berättar för de man har förväntningarna på. Ett fel som jag ständigt jobbar på. :D // Själv är jag inte särskilt aktiv på FB och då är det okej, tycker jag. Men det är rätt att inaktivera när man känner som du.



Ha en fortsatt underbar helg! Hoppas huvudvärken försvinner och förblir borta! God morgon!

2011-04-16 @ 10:15:40
URL: http://svorskan.se
Postat av: ansepanse

hoppas att din huvudvärk försvann längre fram på dagen

härlit med bara-vara-dagar

Sv: nej, jag har inte haft någon värk alls men förvarnades om att ha Alvedon hemma ifall, en som jag känner som också gjort operationen hade värk efteråt, men som sagt var jag har inte haft det minsta ont

ha en fortsatt fin helg - kramar

2011-04-16 @ 16:40:38
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

När jag började blogga "på allvar" fanns det just ingen tid över för FB.

Hoppas huvudvärken har dragit sin kos!

Ha en skön söndagkväll :-)

2011-04-17 @ 17:18:55
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: tess

Ja FB tar tid... men å andra sidan har ja många som jag ändå pratar med där jag som itne träffar så många IRL... synd att de är så bara men ja tyvärr spelar de ju ingen roll om ja slutar sitta där i alla fall... men ja ska dra ner å har dragit ner. För de är ju sjukt att man sitter så mycket vid burken som man gör.

2011-04-17 @ 21:26:17
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0