Sköna dagar i tält.....

I torsdags o fredags var jag ledig ett par dagar. Richard jobbade så jag och Maja lånade ett tält och
drog iväg till Rullsand, utanför Gävle för ett par nätters campande.
Spännande tur eftersom jag inte tältat på typ hundra år och Maja aldrig provat....

Tur att det var ett litet lätt tält att få upp.....

Vädret var helt underbart, soligt och varmt.
Alexandra och en kompis till henne följde med över dagen och solade och badade med oss
på torsdagen.




 
Jättefin strand.
Ledighet, lugn ro.
Gräva ner fötterna i sanden.
Svalka sej i det sköna vattnet.
Värma sej i solens varma strålar.
Finns bara ett ord: HÄRLIGT!

 

Billudden.....

Både jag och Maja gillar stenar så vi njöt av att promenera på stenstranden....
Hade vi kunnat och fått så hade vi plockat med oss massor av stenar hem från Billudden.

Men det är ett narturreservat och då får man låta bli......



 

            

Finns det sedan nåt mer rogivande och härligt än  att sitta på stranden på kvällen och
se när solen sakta går ner.


 



Att sedan krypa ner i ett tält var oxå mysigt. Sov faktiskt ganska så gott.

Kul med ett litet extra semesteräventyr. 

På fredagen så gick vi i Furuvik nästan hela dagen.
En skön dag tillsammans.

Många söta djur. Det sötaste och bästa djuret var denna:



Tack underbara Maja för härliga tältdagar med dej!!!! Det måste vi göra om!
Jag älskar dej!!  

Fler bilder på söta djur kanske dyker upp nån annan dag.
Just nu är internet så segt och jag måste försöka hoppa i säng så jag orkar gå upp
tidigt i morgon biti igen... Ännu en ny jobbdag väntar..



Kanske måste jag räkna får för att somna....

  God natt!

I morgon är en annan dag.
  








              



Kommentarer
Postat av: Lena

Så härligt ni har haft det!

Vi har badat väldigt lite i år. Av de två veckorna vi var i Skåne hade vi två hela soliga dagar.

//Lena

2011-08-08 @ 19:23:50
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: carola

åh vad mysigt du haft så nära nära mig..

Ni skulle ha kommit och campat hos mig:)



kramisar

2011-08-08 @ 20:43:33
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad härligt, och vilka underbara bilder på dig och söta Maja. Ni vet hur man njuter av livet ni.:)

2011-08-09 @ 13:30:56
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Lena E

Håller med tidigare kommentarer :)) Va mysigt ni haft det och vilka härliga bilder! Hörde av Carina att ni fixade ett tält och drog :) Livsnjutare som ni är <3



Kramen till Dig & Maja

2011-08-09 @ 22:32:19
Postat av: Helene

Så mysigt ni har haft det !!

Så härliga bilder...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2011-08-10 @ 11:18:31
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0