slappar....

Efter en heldag på sportfältet så är det rätt skönt att slappa i soffan....

Nu har Maja och hennes lag spelat klart i cupen för denna gång.
Dom har varit super duktiga och haft jätteskoj.



Vädret har varit varmt och skönt idag. Solen har värmt skönt.
Massa härlig energi har tankats. Hjärtat fyllts av glädje.

Bästa komentaren hörde jag igår:
"Jag har inte kommit hit för att vinna, jag har kommit hit för att ha roligt."

Den gillade jag starkt. Härlig inställning. Det viktigaste är att ha roligt!!


I morgon kan vi ta sovmorgon. Härligt! Hoppas solen fortsätter värma.

                        

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Härligt med en sån inställning! Hoppas det håller i sig med åldern=D

Kram

2011-07-14 @ 23:46:58
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0