Fest....

Igår var vi på 50 års fest och firade vår granne.

Jag som inte dansar bugg annars svängde mina lurviga i en "tjusig" bugg.....
Fick kvällens härligaste komentar av min danskavaljer:

"Ja, men du kan ju.....det är ju bara musiken det är fel på."

Haha ,
den komentaren sa väl en hel del....

 

 

Efter en sen kväll i går så ringde klockan ändå 05.15...bara att gå upp och ta sig till jobbet.
Vilken tur dagen efter att man inte drack dagen före!!

Fastän man inte druckit så känner man sej ändå seg o trött.
Inte blivit många timmars sömn de senaste nätterna. Är trött men går bara inte att sova.

Efter jobbet hämtade jag Maja hos svärmor. Sedan hem pch åt god mat som Richard fixat.

Efter middan tog vi en tur i skogen för att försöka leta efter alla dom svampar som alla säger finns
i skogen.
Men som vanligt såkom vi inte hem med fler svampar än att det räcker till ett par mackor.

Måste nog skaffa mej ett par riktiga svampglasögon , för det är väl det folk har på sej när dom
hittar all svamp.?!?!?!

Även om vi kom hem ganska tomhänta så var det en skön tur.
Skönt att få andas frisk luft och röra på sig lite.

 


Trädets grenar sträcker sej upp upp mot skyn, stolt, vacker stark.

                              

Fastän trädet ramlat ner så är det fortfarande full av kraft. ett nytt liv.

 En vacker ticka ....

                       
Ingen svamp men ett vackert ställe.....





Hade såklart glömt kameran hemma, så ni får  hålla till godo med dessa bilder tagna med
iphonen.

Nu tror jag att jag ska ta o krypa ner i sängen. Ska bli skönt att få dra täcket över sig och få vakna
av sej själv i morgon. Ledig måndag, härligt!!!
I morgon väntar en ny dag. Förhoppningsvis med sol och värme.

I morgon ska Daisy till hundfrissan och äntligen bli av med lite päls.
Tror jag fått ut dom flesta tovor..

Natti, natti! Snar somnar jag nog stående.......
KRAM!


Kommentarer
Postat av: ansepanse

hoppas att du sov gott i natt, svamp plockar jag aldrig så jag vet inte om jag skulle hitta några heller :) fina bilder

Sv: tänker på din pappa

kramar

2011-08-01 @ 11:17:21
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: soffie

kul med kalas ,och wow va vackra bilder från er skogstur,jag hittar heller aldrig så där mycket svamp har inga svampögon jag min mamma hittar jämt massor av svamp men hon kollar nog på rätt ställen;)

kram

2011-08-01 @ 23:53:46
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

De är hoppfulla ord... vi kämpar med syrrans grabb här hemma å vi kommer frammåt tillsammans.

2011-08-03 @ 08:53:02
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Helene

Fina natur-bilder.

Jag hittar inte heller nån svamp = /

Ha det gott.

Kram Helene.

2011-08-04 @ 00:20:38
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha...men det var ju snällt sagt av han som du dansade med. Jag tror på honom, jag :)

Nå...fick ni sol?

Sol har vi varje dag. Vilken sommar!

Kram!

2011-08-04 @ 08:33:05
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: messan

Party är alltid kul:). Att svänga dom lurviga eller ostadiga benen är ju bara så kul.

Njut vidare av livet!

Kramar

2011-08-06 @ 00:23:48
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Nina

Alltid lika underbara bilder du bjuder på Marie!

Och kloka ord i vanlig ordning!

Hoppas allt är bra med dig =)

Längesen jag titta in här. Startat datorn så sällan nu för tiden. Men nu när regnet öser ner och vi är uppe i fjället så blire lite dator tid till övers.



Kram kram

2011-08-06 @ 15:33:14
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0