Typiskt......

Kom till Göteborg i går för att fira sonen som tar studenten idag.
Gårdagens eftermiddag/kväll tillbringades på Lisseberg.
Inte mycket folk, så "ungarna" hann åka alla karusellerna flera gånger om.
Richard och jag skippade karusellerna och strosade bara omkring.

I morse vaknade jag tidigt av migränanfall....typiskt.
Spydde (jättekul att spy medans nån annan främling står utanför o borstar tänderna...)
Vi bor ju på vandrarhem och har ingen egen toalett på rummet..

La mej sedan med iskall, blöt handduk på pannan och ögonen. Somnade till sist om och nu
känns det bättre, bara sådär mosig som man blir och lite halvt illamående.

Idag känns det extra olägligt med ett migränanfall, när man ska vara pigg o glad och
fira sonens student.
Ute öser regnet ner oxå.....!!!!!

Har pratat med sonen nu på morgonen och han sa att han aldrig varit så lycklig.
Härligt!
                         Se hela bilden

Grattis min älskade son!!! Du klarade det galant!!


Kommentarer
Postat av: Gun

Nää vad jobbigt, men hoppas du mår bra resten av dagen i alla fall. Det är så härligt med studentfirande! Mina barns studentdagar är några av de roligaste i mitt liv.:D

2011-05-27 @ 10:03:12
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: carola

hoppas du mår bättre idag gumman och att dagen blir super för er alla.

Varmaste kramen till dig

2011-05-27 @ 10:07:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Carina

Åh din stackare vilken tråkig början på dagen. Hoppas resten av dagen blir kanon. Klart att Basse är lycklig, det ska han vara Sköt om dig kram

2011-05-27 @ 18:55:39
Postat av: Ingrid

Härligt med student, hoppas du bättrade på dig sen!!

2011-05-29 @ 17:46:48
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0