Här....

Här sitter jag och min hund och jag har ingen lust att gå in....

          image description
Mycket bättre att sitta ute än att gå in och baka!


Fast det kanske är bra att få det gjort så jag kan gå ut igen...

Majas handbollslag ska sälja bröd utanför ICA Gustafs i morgon, så
det är bäst att sätta fart....

Maja är på träning och kommer hem senare, hade tänkt att det skulle vara klart då så
vi kan fredagsmysa.

Tacos och IDOL blir det ikväll. Och sedan somna gott i soffan...(jag känner mej själv..)

Sätt fart nu!!!!  (jaja, vad jag tjatar på mej själv)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser skönt ut att sitta där :-)



Jag får vänta med Idol till imorgon bitti. Kan inte tvinga Anders att se på ALLT dravvel som jag vill titta på. Men schlagern, den kommer han inte undan :-)

2011-10-07 @ 16:18:50
Postat av: Ama de casa

Jahaja. Vill tydligen vara anonym idag... ;-)

2011-10-07 @ 16:19:17
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Mia systeryster

Ser jätteskönt ut att sitta i solen, här har det regnat hela dagen:(

Somna i soffan gör man varje fredag! Konstigt!

Kram

2011-10-07 @ 21:54:32
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0