Hängmattan...

Ligger en stund i hängmattan i mitt eget lilla krypin, min egen lilla oas av lugn o harmoni.
Efter ett pass på jobbet är det skönt att ligga här i sin ensamhet. Varva ner och bara vara.
Druckit en kopp te med Maja och ätit en god macka till .
Vilken lycka att man har friska barn!!
Vilken lycka att man kan vara tillsammans hemma!
För många ser tillvaron helt annorlunda ut...

Ska nu skjutsa Maja till hennes kompis där hon ska sova inatt .
Richard o jag ska till Goa vänner o bli bjudna på mat.
Skoj! Vi träffas alldeles för sällan .

Med tanke på att förra inlägget som jag skrev i morse och nyss publicerades så är det nog lika bra att jag nu skriver godkväll eller godnatt ....


Kommentarer
Postat av: Anette Bagger

Du är klok du. Ett eget krypin att varva ner i. Något att inspireras av. Ha en skön söndag. Här hade vi - 27 igår och - 24 idag...brr.r......

2012-02-05 @ 09:57:04
URL: http://bagger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0