Heldag....

Efter en heldag i backen känns det skönt att krypa ner i ett bad och sedan hoppa i mysstassen o slänga sej i hängmattan en stund.

Ännu en underbar dag i solen.
Skidor,grillning, mys i solen, trevligt sällskap o glada skratt.
En del människor är bara så underbara och jag har sån tur som har sån vän.
Vi träffs tyvär inte så ofta men när vi ses så känns det så bra.
Hon ger mej energi och gör mej glad .
Att hon sedan bjuder på mycket gott gör inte saken sämre.....

Tack Catrine för härliga sportlovsdagar!


Kommentarer
Postat av: RackarTuss

Härligt att ni hade det bra

2012-03-04 @ 19:17:12
Postat av: Anonym

Mini!!!

En liten tår fick jag i ögat... Tack kära vän du är detsamma för mig... DU en stor varm Ängel..

Har oxå kommit ur böckling luktar dressen och är lite mer rosdoftande nu efter ett välbehövligt bad.

Kram hoppas vi ses snart!<3

2012-03-04 @ 20:29:52
Postat av: Cathrin

MISSADE SKRIVA VEM!!

2012-03-04 @ 20:30:57
Postat av: Joanna Björkqvist

Underbart att få dela dagen med en fin vän - så värdefullt.



Tack så jättemycket för den fina dikten hos mig idag! Åh, vad de värmde!



Stor kram!

2012-03-04 @ 21:39:55
URL: http://joannasuniversum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0